Задължително отвии болтовете на водачите. И си имъкни супорта първо и след това планката. И накрая бой с чука и го вади тоя диск.
Аз не мога да разбера защо се хващате с нещо което нямате и техническо виждане да го направите. Хайде да речем не си сменял до сега. Ако имаше поне малко техническа мисъл щеше да се сетиш как да разглобиш. Спирачна течност от там няма как да излезе тъй като то се вижда с просто око къде са хванати тези болтове.
Един съвет. Преди да започнеш да правиш нещо друго някога първо попрочети кое как става и как работи най-важното. Ако знаеше как работи спирачния апарат нямаше да питаш иначе толкова елементарни въпроси, че да ти се смеят хората тука сега.
Ти остави това, ами от това ще ти зависи живота. Защото днес сменяш накладки и дискове, утре караш по магистралата с 200, натискаш спирачки, и се оказва, че не си почистил главината добре и диска ти бие и.... ииииии хайде да не дтрпам сега дявола за опашката.
Умната!
Аз не мога да разбера защо се хващате с нещо което нямате и техническо виждане да го направите. Хайде да речем не си сменял до сега. Ако имаше поне малко техническа мисъл щеше да се сетиш как да разглобиш. Спирачна течност от там няма как да излезе тъй като то се вижда с просто око къде са хванати тези болтове.
Един съвет. Преди да започнеш да правиш нещо друго някога първо попрочети кое как става и как работи най-важното. Ако знаеше как работи спирачния апарат нямаше да питаш иначе толкова елементарни въпроси, че да ти се смеят хората тука сега.
Ти остави това, ами от това ще ти зависи живота. Защото днес сменяш накладки и дискове, утре караш по магистралата с 200, натискаш спирачки, и се оказва, че не си почистил главината добре и диска ти бие и.... ииииии хайде да не дтрпам сега дявола за опашката.
Умната!
Comment